Kilpailut

Someron Ratsastajat järjestää  seuratason koulu- ja estekilpailuja sekä alue-estekilpailuja.

Seuratason estekilpailuissa luokkia löytyy puomiluokasta etenpäin. Koulupuolella yleisimmin luokat ovat raviohjelmasta He:A asti.

Kilpailupaikka:

Kilpailupaikkana toimii Someron hevosharrastekeskus. Tallilla on 30x80 kokoinen kuitupohjainen kenttä ja 22x60 m kuitupohjainen maneesi. Kilpailut järjestetään säiden ja olosuhteiden mukaan joko maneesissa tai kentällä. Kesäaikaan pyrimme olemaan ulkona. Verryttely suoritetaan kentällä tai maneesissa, riippuen kilpailusuorituspaikasta. Kilpailukutsussa on mainittu onko kilpailut sisätiloissa vai ulkona. Verryttelyryhmät otetaan käyttöön, jos säiden/olosuhteiden pakosta ei voida käyttää kenttää tai maneesia. Kilpailuidenjärjestäjä pidättää oikeuden mahdollisiin muutoksiin, jotta kilpailuista saataisiin kaikille tasapuoliset, turvalliset ja viihtyisät.

Kilpailupaikalla on maittava Buffetti ja toivomme, että sitä hyödynnetään parhaalla mahdollisella tavalla. Tarjoamme sekä suolaiseen että makeaan nälkään sopivia suupaloja, jokaiselle varmasti löytyy jotakin.

Kilpailukutsut:

Seuramme kilpailukutsut julkaistaan seuran kotisivujen lisäksi Someron Hevosharrastekeskuksen ilmoitustaululla ja aluekilpailuiden kutsut löytyvät KIPA:sta, sivuillemme tulee tuolloin linkki kutsuun.

Lähtölistat:

Seuratason kilpailuiden lähtölistat löytyvät etusivulla olevasta ajankohtaista osiosta ja tallin seinältä kutsussa sanottuna päivänä. Lisäksi aluetason kilpailuiden lähtölistoihin tulee sivuillemme linkki KIPA:an.

Tulokset:

Tulokset julkaistaa seuran sivuilla, sekä aluekilpailuiden tulokset julkaistaan KIPA:ssa, jonne tulee linkki sivuiltamme.