Liity jäseneksi

Tervetuloa meidän hauskaan porukkaan Someron ratsastajiin!

Suomen Ratsastajainliiton (SRL:n) jäsenseuraan liittymällä varmistut, että vakuutuksesi on kunnossa ja pääset osalliseksi liiton jäseneduista. Ratsastainliiton myöntämiä jäsenetuja ovat mm. kattava tapaturmavakuutus ja Hippos-lehti. Seuraavassa linkissä on kerrottu tarkemmin jäseneduista.

Kilpailemisessa jo seuratasolla kilpailijoilta vaaditaan SRL:n jäsenyys. Mikäli mielit kilpailemaan osta kilpailulupa Kipasta osoitteesta https://kipa2.ratsastus.fi/

Kun liityt jäseneksi, olethan erityisen tarkka tilinumeron ja viitteiden kanssa, jotta tietosi tulevat mahdollisimman pian näkyviin liiton tietokantaan.

Voit liittyä jäseneksi sähköisellä lomakkeella Ratsut liittymislomake (ratsastus.fi) tai laittamalla viestiä jäsensihteerille osoitteeseen someronratsastajat@gmail.com .

Liittyessäsi muista mainita nimesi, osoitteesi, henkilötunnuksesi, sähköpostiosoitteesi, vanha sportti-id numerosi mikäli olet ollut aiemmin jonkun muun seuran jäsen (nro löytyy jäsenkortistasi), sekä jäsenlaji: seniori, juniori (alle 18v), perhejäsen.

Someron Ratsastajien jäsensihteeri on Carita Ingman 0504914677.

MS Word -tiedostoGDPR 2018 suostumus SomRa.docx (18 kB)
Tietosuoja-asetus Someron ratsastajiin kuuluville
@KiiaTakala