Kisakauden aloitus! Harjoitusestekilpailut la 22.5.

27.4.2021

KILPAILUKUTSU

Tervetuloa Someron Ratsastajien järjestämiin harjoitusestekilpailuihin Someron Hevosharrastekeskukseen lauantaina 22.5.2021 Kilpailut alkavat klo 10.00.

LUOKKA I             puomiluokka/ristikko          arv. A.1.0.  avustaja sallittu

LUOKKA II            40 cm                                  arv. A.1.0.

LUOKKA III          50 cm / 60 cm                      valitse korkeus   arv. A.1.0.

LUOKKA IV          70 cm / 80 cm                      valitse korkeus   arv. A.1.0.

LUOKKA V            90 / 100 / 110 cm                valitse korkeus   arv. A.1.0.

Luokat ovat avoimia kaikille. Samassa luokassa voi halutessaan hypätä molempia korkeuksia, muista mainita korkeudet ilmoittautuessasi.

ERITYISMÄÄRÄYKSIÄ:

1. Ilmoittautumiset ke 19.5. mennessä tallin seinällä olevaan listaan tai sähköpostilla ilmot.somra@gmail.com. Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä nimesi, hevosen nimi, luokka / luokat sekä korkeus mitä menet sekä onko ratsusi hevonen vai poni.                                                                                                                                        2. Ilmoittautumis- ja lähtömaksu 15,00€ + ratsastuskoulun hevosilla kisaaville heppavuokra 10€.  Lähtömaksu maksetaan tilille SomRa FI06 4327 1340 0035 12, viestiin ratsastajan nimi. Maksusta kuva viestillä tai WhatsAppiin 050-4914677 viimeistään perjantaina 21.5.
    3. Ratsastuskoulun hevosilla kilpailevien tulee keskustella asiasta Helenan kanssa.
    4. Lähtölistat julkaistaan perjantaina 21.5. Someron Ratsastajien Facebook-sivuilla
    5. Ei lähdönvarmistuksia.
    6. Paikalla toimii buffa, jossa käteismaksu. Asiointi yksi kerrallaan turvavälein.
    7. Kilpailupaikkana toimii Someron Hevosharrastekeskuksen 80m*25m ulkokenttä (säävarauksella), veryttely maneesissa.
    8. Kilpailuissa noudatetaan SRL:n sääntöjä soveltuvin osin.
    9. Luokissa jaetaan sijoittuneille ruusukkeet portilla.
    10. Kilpailukanslia aukeaa kilpailupäivänä klo 9.00 Kanslian kanssa asioidaan puhelimitse 050-4914677.
    11. Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin, ratsastajat kilpailevat omalla vastuulla.
    12. Kilpailuihin osallistuville ratsastajille suositellaan jonkin ratsastusseuran jäsenyyttä tai Green Cardia. Ratsukot kilpailevat omalla vastuulla.                                                                                                                              13. Tiedustelut 050-4914677 Carita tai someronratsastajat@gmail.com

Kilpailunjärjestäjä pyytää huomioimaan poikkeusajan ja jokaisen kilpailijan, hevosenhoitajan ja toimihenkilön vastuulla on, että toimimme vastuullisesti ja viranomaisten ohjeiden mukaan. Huolehdimme hygieniasta ja pidämme riittävät turvavälit. Varmistamme näin ratsastuskilpailuiden sujuvuuden ja turvallisuuden myös jatkossa. Suosittelemme maskin käyttöä.

Kilpailu pidetään drive-in tyyppisesti. Ruusukkeet jaetaan kentän portilla ja verryttelyssä max. 6 ratsukkoa yhtä aikaa. Kaikkea turhaa oleskelua tallin alueelle pyritään välttämään.

Tapahtuma ei ole avoin yleisölle, alueelle vain kilpailijat, valmentajat ja välttämättömät avustajat.

Kilpailupaikalle ei pidä tulla sairaana, ei silloinkaan, vaikka oireet olisivat hyvin lievät. Muistathan sairastilanteessa perua lähtösi.

Mukavaa kisapäivää kaikille!

t. SomRa