Vikellystä uutena lajina tallissamme!

27.7.2020

Meillä on ilo esitellä aivan uusi laji mahdollisuus tallillamme!
Vikellys on monipuolinen laji, jossa yhdistyy hevoset ja voimistelu. Erilaisia liikkeitä ja ohjelmia harjoitellaan ensin vikellyspukilla ja sen jälkeen hevosella aluksi käynnissä. Vikellysharjoitukset pitävät sisällään myös oheisharjoittelua ja harrastus sopii hyvin ratsastuksen tueksi. Vikellys sopii myös tavoitteellisille ja kilpailemisesta kiinnostuneille harrastajille ja tarjoammekin mahdollisuuden kehittyä lajissa mahdollisimman pitkälle. Valmentaja Silja Ahonen on itse kilpaillut kansainvälisellä tasolla asti yksilönä ja joukkueen jäsenenä.
Ryhmä aloittaa torstaisin 13.8. alkaen klo 17-18 ja sopii vasta aloittaville tai jo kokemusta omaaville. Hinta 15e/krt tai 120e/10 krt. Ikäsuositus 8v ylöspäin.

Lisäksi sennujen vikellys /kehonhallintatunti sunnuntaisin klo 19-20. Hyvä oheislaji ratsastusta tukemaan, kehittää mm. tasapainoa, koordinaatiota, lihaskuntoa, liikkuvuutta ja hevoseen mukautumista. Aiempaa kokemusta ei tarvita vaan iloista urheilumieltä! Hinta 15e/krt tai 120e/10 krt.

Ilmoittautumiset avoinna hopotissa, lisätietoja antaa Helena 0440110106 tai helena.lehti.postit@gmail.com

Rohkeasti mukaan!