..Päivitettyä koronavirusohjeistusta 17.3.

13.3.2020

olosuhteista johtuen päivitämme ohjeistuksia tallilla liikkumiseen päivittäin. Ratsastuskoulumme ryhmät ovat pienryhmiä joten jatkamme niitä toistaiseksi. Pesethän kätesi aina heti tallille tullessasi, vältäthän kaikkia lähikontakteja muiden ratsastajien kanssa. Tallille ei nyt voi tulla kuin välttämättömimmät hevosten hoitajat ja liikuttajat sekä ratsastajan saattaja jos se on välttämätöntä, tallissa ei voi olla kuin maks 10 hlöä kerralla.

Someron Ratsastajien ja Someron Hevosharrastekeskuksen toiminta jatkuu normaalisti, mutta seuraamme päivittäin viranomaisten ohjeistuksia ja suosituksia.

Tallille on tuotu käsipaperia, sekä käsidesiä. Hygieniaan on kiinnitettävä huomiota kuten muuallakin. Tullessasi tallille pese kädet hyvin saippualla kuivaa ne paperiin ja käytä hanskoja. Vältä myös lähikontakteja.

Jos tunteja pitää perua sairauden / riskiryhmään kuulumisen takia, ei kymppikorttien / kausikorttien saldot vanhene.

Seuraamme tilannetta ja toimimme sen mukaisesti.
ystävällisin terveisin Someron Ratsastajat