Esteharjoituskilpailut ke 12.6.

26.5.2019

Tervetuloa Someron Ratsastajien järjestämään estekilpailuharjoitukseen keskiviikkona 12.6. Someron Hevosharrastekeskukseen (Pärnämäentie 143, 31400 Somero). Kilpailut alkavat klo 17.30 keppiheppaluokalla!

Luokka 0 Keppihevosluokka, avoin kaikille

Luokka 1 Puomiluokka, arv. A.0.0., avoin kaikille, avustajan käyttö sallittu

Luokka 2 Ristikko 40 cm, arv. A.0.0., avoin kaikille

Luokka 3 Valitse korkeus arv. A.0.0., avoin kaikille

Erityismääräykset:

1. Ilmoittautumiset viimeistään sunnuntaina 9.6. tekstiviestillä Caritalle 050-4914677 tai sähköpostilla someronratsastajat@gmail.com. Laita ilmoittautumiseen ratsastaja, seura sekä luokka tai luokka/estekorkeus, jonka ratsastat. 2. Kilpailuihin osallistuville ratsastajille suositellaan jonkin ratsastusseuran jäsenyyttä tai Green Cardia. Ratsukot kilpailevat omalla vastuulla. Jäsenyys ei koske keppiheppaluokan osallistujia.
3. Lähtömaksu 15€, maksetaan paikan päällä kilpailukansliaan lähdönvarmistuksen yhteydessä viimeistään 30 min ennen luokan alkua. (SomRan ratsastuskoulunhevosilla kilpailevien heppavuokra 15€, neuvottele ensin Helenan kanssa.) Keppihevosluokan lähtömaksu 3€.
4. Jälki-ilmoittautumisia otetaan vastaan tekstiviestinä p. 050-4914677. Jälki-ilmoittautumismaksu 20€.
5. Luokissa ruusukepalkinnot. 6. Kilpailut ratsastetaan Hevosharrastekeskuksen ulkokentällä. Verryttely maneesissa.
7. Kilpailupaikalla toimii hyvin varustettu kahvio.
8. Kilpailukanslia avataan noin puoli tuntia ennen ensimmäisen luokan alkua. Lähdönvarmistus ja maksut on hoidettava kansliaan viimeistään 30 min ennen oman luokan alkua. Kanslian puhelinnumero kilpailupäivänä 050-4914677.
9. Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden muutoksiin.

TERVETULOA MUKAAN Kilpailemaan, katselemaan, kannustamaan ja kahvittelemaan!