Someron Ratsastajat ry jatkaa Someron Hevosharrastekeskuksen toimintaa omin voimin !

19.2.2019

JÄSENTIEDOTE

Someron Ratsastajat ry jatkaa Someron Hevosharrastekeskuksen toimintaa
omin voimin !

SomRa on päättänyt jatkaa Someron Hevosharrastekeskuksen toimintaa ainakin toistaiseksi seuran omin voimin pyörittämällä pienimuotoista ratsastuskoulua ja tarjoamalla tallista vuokralle itsehoito-karsinapaikkoja.

Ratsastuksen opettajana toimii jatkossakin pääosin Helena Lehti. Fay, Martta, Prinsessa ja Rubert jatkavat ratsastuskoulun käytössä. Yksityishevosia voi mahdollisuuksien mukaan vuokrata omistajilta koulun tunneille. Tunteja on tarkoitus pitää 4 päivänä viikossa.

???

Itsehoitokarsinoiden tarkoituksena on tarjota hevosen omistajille edullinen tapa harrastaa laadukkaissa puitteissa. Karsinapaikan vuokra on 200 €/kk (sis. alv 10%). Lisätiedot karsinapaikoista Henna Kiukkoselta, pj.somra@gmail.com tai 050 411 6986.

Tiedotamme tarkemmista muutoksista ja aikatauluista kun ne varmistuvat.

Seuran tavoitteena on tarjota jatkossakin mahdollisuus mukavaan harrastamiseen hyvässä seurassa laadukkaissa puitteissa maneesitallilla!

Yhteistyöterveisin,
Someron Ratsastajat ry