Jäsenasiaa 2019!

2.1.2019

Hyvää uutta vuotta 2019, kaikki nykyiset ja tulevat

Someron Ratsastajien jäsenet!

Kaikille viime vuonna seuraan kuuluneille lähtee tammikuun alussa automaattisesti lasku vuoden 2019 jäsenmaksusta. Maksamalla sen pikaisesti varmistat, että jäsenyytesi ja edut jatkuvat katkeamatta.

Kilpailulupansa jäsenet ostavat viimevuoden tapaan verkko-ostona.

https://www.ratsastus.fi/ kilpailu-ja-valmennus/kilpailijalle/kilpailuluvat/hae-kilpailulupaa/

Alkuvuodesta 1-tason tai sitä korkeamman tason kilpailuihin aikovien täytyy

siis hoitaa maksut kuntoon hyvissä ajoin (Kipaan pääsee kirjautumaan vasta kun jäsen- ja kilpailulupamaksu on maksesttu).

Jos et ole vielä seuramme jäsen ja haluaisit liittyä jäseneksi, laita sähköpostia jäsensihteerille (Carita Ingman) osoitteeseen someronratsastajat@gmail.com Liittyessäsi muista mainita nimesi, osoitteesi, henkilötunnuksesi, sähköpostiosoitteesi, vanha sportti-id numerosi mikäli olet ollut aiemmin jonkun muun seuran jäsen (nro löytyy jäsenkortistasi) sekä jäsenlajisi: seniori, juniori (alle 18v), perhejäsen tai kannatusjäsen. Vuoden 2019 jäsenkortit tulevat maaliskuun Hippos-lehden mukana.

Hinnat vuodelle 2019:

Juniori                                  59€
Seniori                                  69€
Juniori perheenjäsen              35€
Seniori perheenjäsen              40€
Kannatusjäsen                        30€

Yhteisöjäsen                         250€

Eri jäsenlajit
Suomen Ratsastajainliiton jäsenseuroilla on käytössä erilaisia jäsenlajeja. Täysjäsen (seniori ja juniori) saa kaikki liiton tarjoamat jäsenedut. Perhejäsenen (seniori ja juniori) edut ovat muuten samat kuin täysjäsenellä, mutta hän ei saa Hippos-lehteä eikä hänelle voida myöntää A- tai B-kilpailulupaa tai toimihenkilöoikeuksia. Perhejäsenen täytyy asua samassa taloudessa täysjäsenen kanssa ja kuulua samaan seuraan kuin täysjäsen. Seuroilla voi olla myös kannatusjäseniä, mutta he eivät saa mitään liiton jäsenetuja. Esimerkiksi osallistuakseen E- ja D-tason kilpailuihin ratsastajan tulee olla joko täys- tai perhejäsen. Jäsen on juniori-ikäinen vielä sen vuoden, kun hän täyttää 18 vuotta.

Tärkeimpiä syitä kuulua ratsastusseuraan ovat varmasti kattava LähiTapiolan urheiluvakuutus, sekä Hippos-lehti 7 kertaa vuodessa. Muita jäsenetuja pääset katsomaan sivulta: https://www.ratsastus.fi/jasenelle/jasenedut/
Ratsastusseurojen nuorisotoiminnassa ja heppakerhoissa on monia mahdollisuuksia toteuttaa itseään ja oppia heppataitoja. Bonuksena tietysti mukava porukka!

Jäsenyyteen liittyvissä asioissa ota yhteyttä jäsensihteeriin! Jos et ole vielä SomRan sähköpostilistalla laitapa viesti: someronratsastajat@gmail.com

Menestystä tulevalle kaudelle ja nähdään heppailun merkeissä!

t. jäsensihteeri  Carita Ingman