Joulu lähestyy ja alla tietoa tulevista pikkujouluista, syyskokouksesta sekä vinkkejä pukinkonttiin.

15.11.2018

Heippa seuralaiset!

Maneesin vahvistusremontti on edennyt aikataulussa ja valmistuminen lähestyy. Vahvistukset on hitsattu ja pian asennetaan uudet laidat. Hepat ovat suhtautuneet remonttiin ´lehmän hermoin´, eikä remppa ole vaikuttanut tuntitoimintaan. Seuramestaruudet jätämme tältä vuodelta väliin/siirrämme, sillä haluamme huolehtia ratsukoiden turvallisuudesta, emmekä esim hyppää rataa ennen kun maneesiremppa on valmis.

Joulun ihanat lahjaideat!

-Joulun välipäiville oma hevonen <3 26.-29.12. tunti "omalla" hevosella klo 10-11 (koulu, este, istunta ja maasto) 100e

- Kokeilutunti yksityisopetuksessa, sopii lapselle tai aikuiselle, opetellaan hevosen hoitoa ja varusteiden laittoa 30min sekä ratsastetaan 30min sovittuna ajankohtana 45e

- Yksityistunti 45min jo ratsastaneelle koulu ja este, (käytettävissä tammikuun ajan) 30e.

- Lahjakortteja voi myös ostaa pukin konttiin muihin tunneille tai summalla ?

Helena 044-0110106

Someron Ratsastajien syyskokous

tallilla 18.11.2018 klo 11.00 alkaen
Tervetuloa kaikki mukaan  !

PIKKUJOULUT RAVEISSA!

Vietämme tänä vuonna Someron Ratsastajien ja Someron Hevosharrastekeskuksen asiakkaiden sekä yhteistyökumppaneiden pikkujouluja syöden hyvin, tototen ja tanssien ?
Pikkujouluravit vietetään jo perinteiseksi muodostuneita Pikkujouluraveja perjantaina 23.11. Ravit alkavat perjantaina klo 18, mutta ravintola avaa ovensa klo 17 ja pöytä on katettu ravien ajan jouluisten lähiruokaherkkujen kanssa. Ilta päättyy Trio Romanssin tahtiin, joka aloittaa musisoinnin ravien jälkeen jatkaen puolille öin.
Hinta mikäli väh. 20 osallistujaa: Aikuiset (15vuotiaat ja vanhemmat) 27€/hlö, lapset yli 3-vuotta 1€/ikävuosi 14-vuotiaaksi saakka. (Mikäli alle 20 osallistujaa hinta on aikuisilta 35€)
Hinnat sisältävät:
– lämmin pikkujouluglögi Pikkujoulun lähiruokanoutopöytä (salaatit, pääruoat ja jälkiruoka)
– yhdelle ryhmän jäsenelle arvotaan leikkimielisessä kilpailussa lähtöautokyyti illan aikana
– pääsylippu, ravien käsiohjelma ja kynä
– emäntäpalvelut
– huomioimme myös kasvis- ja erikoisruokavaliot
– ravintolamme palvelee A-oikeuksin

Talon vihersalaattia ja salaatinkastiketta