Seuraottelu taas tälle kesälle. Tule mukaan kisaamaan tai kannustamaan!

16.5.2018

Ratsastuskouluhevosia lähdössä myös kisaamaan ensimmäiseen osakilpailuun, jos vielä löytyy innokkaita ratsastajia ota yhteys kiireesti Helenaa :) Helena 044-0110106

Seuraottelu 2018
Seuraottelu on kolmen seuran järjestämä kilpailu, joka sisältää kolme osakilpailua koulu- ja esteratsastuksessa. Otteluluokat kilpaillaan bonusluokkaa lukuun ottamatta 1-tasolla.

Seuraottelussa mukana olevat seurat, ja niiden järjestämät osakilpailut:
Onnenperän Ratsastajat (OnRa): Kouluratsastus 26.5 (Kutsu Kipassa)

Someron Ratsastajat (SomRa): Esteratsastus

Liedon Ratsastajat (LieRa): Esteratsastus

Luokat:

Estekilpailuissa on yksi cup- luokka, joka on avoin vain seuraotteluun osallistuville ratsukoille.

Estekorkeudet:
Pienet ponit 50cm
Isot ponit 70 cm
Hevoset 80cm

Koulukilpailuissa kilpaillaan kahdessa luokassa:

Juniorit, vuonna 2003 syntyneet ja sitä nuoremmat ratsastajat. HeC- tason kouluohjelma.
Seniorit, HeB- tason kouluohjelma.

Cuppiin osallistuvalla ratsukolla ei saa olla sijoutusta HeA- tason ohjelmista, tai sitä vaativammista ohjelmista.
Kaikissa kilpailuissa Bonusluokka ilman hevosta, jonka järjestävä seura saa itse suunnitella.

Kilpailuissa noudatetaan SRL:n kilpailusääntöjä