Harjoituskoulukilpailut 4.11.2017

4.10.2017

Tervetuloa Someron Ratsastajien järjestämiin harjoituskoulukilpailuihin 4.11.2017

klo 10 alkaen

Luokka I Kouluratsastuksen taitokisa taso 2
Luokka II C-merkin kouluohjelma
Luokka III B-merkin kouluohjelma
Luokka IV A-merkin kouluohjelma

Erityismääräykset:
1. Ilmoittautumiset keskiviikkoon 1.11.2017 mennessä tallin seinällä olevaan listaan tai ilmot.somra@gmail.com
2. Osallistumismaksu 15€. SomRan ratsukot, jotka osallistuvat järjestelyihin 10€ (muista mainita ilmoittautuessasi mihin tehtävään voit osallistua). Hevosharrastekeskuksen opetushevosella hevosvuokra 15€/startti. Maksut maksetaan kansliaan viimeistään puoli tuntia ennen luokan alkua.
3. Harjoituskilpailut on rajattu 40 ratsukkoon. Ratsulla saa olla enintään kaksi starttia. Etusijalla ovat SomRan jäsenet ja Someron Hevosharrastekeskuksen asiakkaat.
4. Luokissa 2, 3 ja 4 ratsastetaan Someron Ratsastajien kouluratsastuksen seuramestaruudet. Jos kilpailet useammalla hevosella, ilmoitathan millä hevosella osallistut mestaruuteen.
5. Lähtölistat kilpailua edeltävänä perjantaina klo 12.00 SomRan nettisivuillahttps://someronratsastajat.sporttisaitti.com/
6. Kilpailun tuomarina toimii Pauliina Palin-Merisalo ja kilpailunjohtajana Sara Harhala.
7. Palkintoina ruusukkeet.
8. Kilpailupaikkana toimii Someron Hevosharrastekeskuksen kuitupohjainen maneesi osoitteessa Pärnämäentie 143, Somero. Verryttely ryhmissä maneesissa tai sään salliessa ulkokentällä.
9. Kilpailuasuna on siisti ratsastusasu, turvakypärä on pakollinen.
10. Ratsastajalla tulee olla green card tai seurajäsenyys. Kilpailijat osallistuvat kilpailuihin omalla vastuullaan
11. Kilpailuharjoituksessa noudatetaan SRL:n sääntöjä soveltuvin osin. Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.
12. Tiedustelut: Sara 0400355631.