Salo Horse Show Backstage 27.6

26.5.2015

SRL / Lounais-Suomi ja Salon Ratsastusseura kutsuvat seurojen nuoret Salo Horse Shown kulisseihin. Tänä vuonna Backstage-tapahtuma on suunnattu erityisesti ratsastaville ja hevosia harrastaville pojille mutta myös tytöt ovat tervetulleita mukaan!

Tartu tilaisuuteen ja tule lauantaina 27.6. klo 12 alkaen tutustumaan GP-kisoihin ja kilpailuihin valmistautumiseen. Ohjelman kesto on noin kaksi tuntia, minkä jälkeen voi jäädä seuraamaan kisoja. Kilpailussa ratsastetaan iltapäivällä LähiTapiola Future Challenge –osakilpailu.

Kilparatsastukseen päästään tutustumaan erityisesti ratsastavien poikien ja miesten näkökulmasta. Vierailevat ratsastajat kertovat omasta ratsastusurastaan. Lisäksi käydään kysymässä Salo Horse Shown järjestämisessä mukana olevien nuorten kuulumisia ja ajatuksia kisasta.

Tilaisuus on alueen ratsastusseurojen nuorille ilmainen, ja alue tarjoaa osallistujille mehun ja pullan. Kannattaa tarttua tähän hauskaan tilaisuuteen ja lähteä viettämään mukava hevosurheilupäivä Salossa!

Tarjoilun vuoksi ilmoittautumiset ti 23.6. mennessä Kirsille: siivonen.kirsi@gmail.com

Tervetuloa!

Liitteet