Yhteistyökumppanit

Tue Someron Ratsastajien toimintaa!

Someron Ratsastajat ry (SomRa) on vuonna 1996 perustettu ratsastusseura. Kotitallimme on Pärnämäentiellä sijaitseva Someron Hevosharrastekeskus. Jäsenmäärä on n. 75 kpl.

Seuramme pitää Suomen Ratsastajainliiton hyväksymää ratsastuskoulua, jossa asiakkaita käy viikoittain n. 100 kpl. Tarjoamme kattavat ratsastuskoulupalvelut alkeisratsastajista valmennusryhmiin. Ratsastamme pienryhmissä 3-5 ratsukkoa tunnilla. Ratsastuksessa alkuun pääsee turvallisesti talutuksessa perheen pienimmätkin ja äideille löytyy suositut tätitunnit. Käytössämme on mukavat ja koulutetut ponit sekä hevoset, turvallisuus ykkösasiana toiminnassamme.

Tallillamme voit ratsastaa rennosti harrastaen tai treenata tavoitteellisesti kilpaillen. Jokaiselle löytyy varmasti sopiva ryhmä, valikoimista löytyy tunteja junnuille, koulu- ja esteratsastusta, tätitunneista westernryhmiin sekä istuntatunneista estevalmennustunteihin. Meillä jokainen harrastaa tavallaan ja omaa lajiaan.

SomRa järjestää useita kilpailuja, valmennuksia ja kilpailuja vuosittain.

Tarjoamme erilaisia yhteistyöpaketteja alkaen 250 € / vuosi ja esimerkiksi luokkasponsorointia kilpailujen yhteydessä.

Ota yhteyttä pj.somra@gmail.com, jos haluat olla yhteistyökumppanimme!